Zgłoszenia

Dane zgłaszającego


Przykład: "Nazwa instytucji, nazwa oddziału/placówki/filii".
Każdy oddział/placówka/filia instytucji wymaga oddzielnej rejestracji.



Dane wydarzenia


Forma wydarzenia * (wybierz przynajmniej jedną opcję z poniższych)







Wskaż na mapie miejsce, gdzie będzie odbywać się wydarzenie *


             
Jeżeli obowiązują zapisy umieść informacje jak się zapisać lub odebrać wejściówkę w "Informacjach praktycznych"

(min: 500, max: 600, ilość znaków: 0) (min: 150, max: 250, ilość znaków: 0) (min: 500, max: 600, ilość znaków: 0) Ostateczne zmiany w programie można wprowadzać najpóźniej do dnia 17 marca 2025 r. do godz 23:59

Ilustracja/Zdjęcie *
Obligatoryjne, bez załączonego zdjęcia zgłoszenie nie zostanie przyjęte



Podgląd zdjęcia niedostępny na tym etapie zgłoszenia.
Prawidłowa rozdzielczość pliku to 800px/800px.
Proporcje ilustracji/zdjęcia (wysokość do szerokości) 1:1.
Obsługiwane formaty to .jpg, .png
Istnieje możliwość zmiany załączonego zdjęcia po otrzmaniu linka do aktualizacji Formularza.



Grupa docelowa, dla której dedykowane jest wydarzenie * (wybierz przynajmniej jedną opcję z poniższych)







Typ wydarzenia * (wybierz przynajmniej jedną opcję z poniższych)















Dostępność dla osób z niepełnosprawnościami


    (pętla indukcyjna, tłumacz migowy...)
    (opis językiem Braillea...)
    (podjazdy dla wózków inwalidzkich...)





Klauzula informacyjna

* - pola, które są wymagane

Kontakt

W przypadku pytań prosimy o kontakt
Adres e-mail: nocmuzeow@um.warszawa.pl